atento-mani-en-coruna-039.jpg

A manifestación convocada en protesta polos 179 despidos en Atento na Coruña reune a máis de 8000 persoas que percorren as rúas máis céntricas da cidade esixindo a readmisión dos despedidos, e lembrandolle á empresa que fronte ás súas agresións vai atopar a resposta contundente da clase obreira.

Antes das oito da tarde, hora prevista para o comenzo da Manifestación, xa estaba cortado o tráfico na céntrica rúa de Juan Flórez, debido ao volume de manifestantes que agardaban pola saída da manifestación.

A manifestación encabezada pola pancarta portada polo Comité de Empresa, con maioría da CGT, conseguiu reunir a mais de 8000 persoas nunha das maiores manifestacións laborais que lembra a cidade.

Durante mais de dúas horas se percorreron as rúas mais céntricas da cidade coreando lemas contra a deslocalización, pola readmisión dos despedidos e sinalando a Telefónica como responsable. Dende a saída, diante da sé da empresa na rúa Juan Florez, a marcha foi incorporando mais persoas ata o punto de que cando se chegou á altura da Delegación do Goberno en Galicia, na praza de Ourense, os últimos manifestantes aínda estaban a cortar o tráfico na rúa de Federico Tapia.
Especialmente sinalada a solidaridade dos comités de empresa doutras empresas en conflicto: Henkel – La Toja, persoal do Concello, …
A presencia de CGT na manifestación foi notable, volvendo a Federación Local Obreira de CGT da Coruña a ser de novo «nervio y pulso» da clase obreira coruñesa. Unha marea de bandeiras confederais inundou as rúas coruñesas como hai tempo non pasaba. Os esforzos e a laboura militante de tódolos compañeiros e compañeiras da sección sindical de Atento, e o apoio solidario de tódolos militantes da CGT fixo posible o éxito desta manifestación.

Ademais, o noso mais grande agradecemento aos compañeiros e compañeiras doutros sindicatos da CGT de Galicia que achegaron á Coruña o seu apoio solidario e fraternal cos compañeiros e compañeiras de Atento.

A continuación reproducimos o texto que tiña previsto ler o compañeiro Manuel Creo, presidente do comité de empresa de Atento Coruña, pero que non foi posible pola necesidade de consenso con outras organizacións sindicais:

Compañeras y compañeros: Una vez más, los trabajadores tenemos que salir a la calle para defendernos de una agresión de la patronal. En esta ocasión, Telefónica, utilizando a su empresa títere Atento, ha decidido, despedir sin pestañear a 179 trabajadores utilizando, sin ponerse colorados sus directivos, la patraña, con la esperanza de que nosotros, sumisos, acatásemos la decisión sin chistar. Pero no, compañeras y compañeros. Ya estamos aprendiendo, ya hemos aprendido que ante las tropelías de la patronal no nos podemos estar quietos ni quedar callados. Somos conscientes de que somos trabajadores y que sólo la unión, la organización y la firmeza en la movilización conseguirá que los tiranos y los explotadores se lo piensen dos veces antes de actuar. Sólo nuestra inteligencia, decisión y contundencia les hará frente. No podemos, no queremos olvidar al resto de los despedidos por Telefónica-Atento: a los 18 compañeros de Coruña echados a la calle en baja laboral, a los compañeros de Valencia, a los de Getafe, a los de Córdoba… Vaya con todos ellos nuestro abrazo solidario. Tampoco podemos olvidarnos de otros personajes, llamados por algunos personalidades. Las denuncias públicas sobre las prácticas laborales y comerciales de Telefónica-Atento han sido continuas durante los últimos años. NADIE HA MOVIDO UN DEDO. Especialmente incompetente es la Inspección de Trabajo, que ha echado en saco roto docenas de denuncias sobre las actuaciones de Atento. ¿Y qué decir de las autoridades políticas y laborales? Ante tamaño uso fraudulento de los contratos basura, se limitan a pedir diálogo y a hacer de mediadores. ¿MEDIADORES DE QUÉ? No caben mediadores ni paños calientes: tienen que ponerse del lado de la razón, del lado de la justicia, del lado del agraviado, del lado del maltratado, del único lado en el que hay dignidad, del lado de los trabajadores. El agradecimiento es también obligado. Numerosos comités, colectivos y organizaciones han mostrado su solidaridad con los trabajadores y trabajadoras de Atento-Telefónica. Muchos están hoy aquí, venidos incluso de fuera de Coruña, para mostrarnos su apoyo y solidaridad. A todos ellos, gracias; y que sepan que no olvidaremos su gesto en caso de que alguna vez nos necesiten. Compañeras y compañeros; dentro de un momento disolveremos este acto. Sólo me queda recordaros que la lucha no es sólo de los trabajadores despedidos. Los compañeros que aún quedamos en la empresa no vamos a olvidar esta agresión y es tarea de todos continuar luchando contra los abusos de las empresas, contra la injusticia. Porque, compañeros, con cada golpe vamos aprendiendo, con cada despido somos más los dispuestos a pelear. Y llegará un día en que podamos dar la respuesta definitiva a los chupasangres y acabemos con este sistema económico injusto. ¡VIVA LA LUCHA DE LOS TRABAJADORES DE ATENTO! ¡VIVA LA CLASE OBRERA!

Comparte esta noticia...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Print this page
Print
Email this to someone
email